Etusivu Koulutukset Microsoft Dynamics 365 Business Central – Taloushallinnon perusteet tilitoimistolle Kysy tulevista koulutuksista Microsoft Dynamics 365 Business Central Microsoft Dynamics 365 Business Central – Taloushallinnon perusteet tilitoimistolle Jaa: Tämä koulutus on suunnattu tilitoimistoille, joiden asiakkailla on käytössä Microsoft Dynamics NAV / Microsoft Dynamics 365 Business Central -toiminnanohjausjärjestelmä ja asiakas on ulkoistanut taloushallinnon tehtävät tilitoimistolle. Koulutus soveltuu tilitoimiston kirjanpitäjille, joilla on halua kehittää taloushallinnon järjestelmäosaamistaan. Mitä? Tässä koulutuksessa saat kattavat eväät Microsoft Dynamics 365 Business Central -järjestelmän perustoimintoihin. Koulutuksessa keskitytään tilitoimiston tarvitsemiin taloushallinnon toimintoihin, jotta yrityksen ja tilitoimiston yhteiskäytön aloittaminen olisi sujuvaa. Tavoitteena on tarjota peruslähtökohdat tilitoimistolle yrityksen taloushallinnon tehtävien hoitamiseen toiminnanohjausjärjestelmässä. Koulutus sisältää käytännönläheisiä esimerkkejä tilanteista, joita tilitoimistokäyttäjät kohtaavat työssään. Miksi? Tulet tutuksi Business Central toiminnanohjausjärjestelmän perustoimintojen kanssaOpit käyttämään järjestelmän taloushallinnon toimintojaYmmärrät eri roolikeskusten erot ja opit hyödyntämään käytössäsi olevaa roolikeskustaOpit tekemään kuukausikirjanpidon, reskontrat ja arkitarpeisiin soveltuvia raporttejaOpit tekemään tilinpäätösvaiheen tehtävätOpit käyttöomaisuuskirjanpidon perusteetSaat ammattilaisen vinkit ja niksit tilitoimiston arkikäyttöön Milloin? Järjestämme koulutuksia kysynnän mukaan. Kiinnostuitko? Lähetä viestiä ja kerro toiveesi ajankohdasta koulutus@emce.fi.Paikka: Koulutus järjestetään etäkoulutuksena.Kouluttaja: Tomi Mäenpää Mitä maksaa? 595 eur/hlö + alv. Mikäli organisaatiosta osallistuu useampi henkilö, kysy tarjousta koulutus@emce.fi. Peruutusehdot Peruutuksesta on ilmoitettava viimeistään viikkoa ennen koulutuksen ajankohtaa. Myöhemmin tehtävästä peruutuksesta tai jos osallistumista ei ole peruttu lainkaan, veloitamme koko osallistumismaksun. Estyneen osallistujan tilalle voi vaihtaa ilman lisäkustannuksia toisen henkilön. Ilmoita muutoksesta sähköpostilla osoitteeseen anni.teivastenaho@emce.fi. Osallistumismaksu 595 eur (+ alv 24%) laskutetaan viikkoa ennen tilaisuutta. Varaamme oikeuden tehdä muutoksia tilaisuuden aikataulu- ja hintatietoihin Tutustu myös muihin koulutuksiimme Tulevat koulutukset Katso tallenne Palkkahallinto, Webinaaritallenteet Työehtosopimukset muutoksessa – Miten se vaikuttaa palkkaprosesseihin? Liittojen irtautuminen työehtosopimuksista on tuonut muutoksia niin lakien noudattamiseen kuin palkanlaskentaan. Tässä webinaaritallenteessa kuulet ajankohtaista tietoa muutoksista sekä niiden vaikutuksista… Katso tallenne Webinaaritallenteet Näin parannat tietoturvaasi arjessa Ovatko hyvät salasanakäytännöt ja kaksivaiheinen tunnistautuminen sinulle tuttuja juttuja? Entä mietityttääkö sähköpostin turvallisuus työvälineenä tai pelkäätkö joutuvasi tietojenkalastelun uhriksi? Katso tallenne Taloushallinto, Webinaaritallenteet Yrittäjä – tiedätkö, miten yritykselläsi menee? Webinaaritallenteessa käymme läpi, mitä tilinpäätöksen luvut kertovat yrityksen taloudellisesta tilanteesta ja kuinka yrittäjä pystyy hyödyntämään tilinpäätöstä tehokkaasti.