Etusivu Referenssit Balmuir 30.04.2021 Microsoft Dynamics 365 Business Central, Yritykset Balmuir Jaa: Kasvua ja kansainvälistymistä toiminnanohjausjärjestelmän tuella Balmuir on vuonna 2007 perustettu kansainvälinen lifestyle brändi, jonka tuotevalikoima muodostuu sisustus- ja lahjatuotteista, muotiasusteista ja luonnonkosmetiikasta. Oulusta lähtöisin oleva yritys on kasvanut voimakkaasti, joka on tuonut mukanaan haasteita toiminnan ohjattavuuteen. Haluttiin eroon turhasta manuaalisesta työstä ja selkeitä prosesseja, jotka ohjaavat koko yrityksen tapaa toimia. Yrityksen visio haastaa jatkuvasti kehittämään myös järjestelmäratkaisuja. Yrityksen tavoitteena on olla mahdollisimman lähellä kuluttajaa, missä omat liikkeet Aasiassa ja Euroopan suurimmissa kaupungeissa ovat keskiössä. Valitun toiminnanohjausjärjestelmän tulee palvella näitä kansainvälisesti kasvavan yrityksen tarpeita. Tämä tarkoittaa sitä, että järjestelmän tulee toimia usealla kielellä, eri valuutoissa, hallinnoida koko logistista ketjua ja skaalautua joustavasti liiketoiminnan muutosten mukana. Parhaiten näihin vaatimuksiin vastasi Microsoftin Dynamics NAV -toiminnanohjausjärjestelmä. ”Tämä on ensimmäinen softaprojekti, joka on onnistunut yli odotusten.” Onnistuneen ohjelmistoprojektin yhtenä tärkeänä osana on yrityksen oman henkilökunnan sitouttaminen projektiin. Tässä onnistuttiin äärimmäisen hyvin. Kun yrityksen oma henkilöstö on heti alusta mukana määrittelemässä ja kertomassa omista tarpeistaan, he kokevat, että järjestelmä on tehty heitä varten – heidän arkea helpottamaan. Kollegoiden kokemukset ja hyvät referenssit EmCestä vahvisti kumppanivalintaa. Pelkkä hyvä järjestelmä ei riitä, vaan projektia tekemään tarvitaan myös osaavat ja ammattitaitoiset ihmiset, jotka ovat aidosti kiinnostuneita asiakasyrityksen liiketoiminnasta ja heidän kannalta parhaiden ratkaisujen löytämisestä. ”Erityisen hienoa oli, että EmCellä mietittiin myös meidän tulevaisuutta. EmCellä osattiin ohjata meitä miettimään millaisia päätöksiä ja ratkaisuja meidän tulisi tehdä, kun liiketoimintamme tulee todennäköisesti kasvamaan tässä ja tässä vaiheessa”, kiteyttää Balmuirin toimitusjohtaja ja pääsuunnittelija Heidi Jaara. Tulevaisuudessa Balmuirin myymälät ja verkkokauppa tulevat yhdistymään yhdeksi kiinteäksi kokonaisuudeksi. Toiminnanohjausjärjestelmä tullaan integroimaan verkkokauppaan ja kassajärjestelmään EmCen toimesta. ”Tämä oli meille se tärkein asia, kun tehdään järjestelmä, että meidän ei tarvitse vaihtaa sitä viiden vuoden kuluttua, vaan se kasvaa ja kehittyy meidän liiketoiminnan mukana”, toteaa yrittäjä ja myyntijohtaja Juha Jaara. Lisää EmCen asiakaskokemuksia Referenssit 30.4.2021 Microsoft Dynamics 365 Business Central, Yritykset Idesco Sujuva ja nykyaikainen toiminnanohjausjärjestelmä 15.10.2021 Microsoft Dynamics 365 Business Central, Yritykset iLOQ EmCe päivitti iLOQin Microsoft Dynamics NAV toiminnanohjausjärjestelmän uudempaan Microsoft Dynamics 365 Business Central versioon. Samalla saatiin tehostettua liiketoiminnan ydin solmukohtia. 30.4.2021 Microsoft Dynamics 365 Business Central, Yritykset FP-Tuotteet Materiaalivirtojen ja tuotannon optimointi Microsoft Dynamics NAV -toiminnanohjausjärjestelmällä