Etusivu EmCe Talous- ja palkkahallinto Laskutusohjelma EmCe Laskutusohjelma EmCen laskutusohjelma taipuu monen toimialan erityistarpeisiin. Ohjelmassa olevien lisäpiirteiden avulla laskutusprosessiin saadaan automaatiota esimerkiksi sopimustyyppisten laskujen tai laskujen monistamisen avulla. Sovellus on integroitavissa ulkoisiin järjestelmiin erilaisten rajapintavaihtoehtojen avulla. Ota yhteyttä Varaa maksuton esittely Laskut sähköisesti vastaanottajilleen Laskujen lähettämiseen on saatavilla EmCe Verkkolaskut -palvelu, jonka avulla laskut toimitetaan verkkolaskuina saajilleen. Laskut voi myös toimittaa tulostuspalveluun tai sähköpostin välityksellä. Mikäli yritys haluaa laskut factoring-rahoitukseen, on tämä tehtävissä vaivatta ohjelman factoring-ominaisuudella. Tilitoimisto, joka haluaa tarjota asiakkailleen helppokäyttöistä laskutusohjelmaa tai yritys, jossa myyntilaskuja luo muu kuin taloushallinnon väki, tutustu EmCe 365 -palveluihimme. EmCe 365 -palvelun avulla hoidat taloushallinnon päivittäiset taloushallinnon asiat, kuten myyntilaskutuksen ja ostolaskujen käsittelyn, näppärästi yhdestä selainpohjaisesta palvelusta. EmCe 365 kytkeytyy saumattomasti EmCe Taloushallinnon kokonaisuuteen. Tutustu EmCen taloushallinnon ratkaisuihin tilitoimistoille > Tapahtumat kirjanpitoon automaattisesti Ohjelma huolehtii tapahtumien kirjaamisesta kirjanpitoon ja sisäiseen laskentaan tai kustannusseurantaan. Tapahtumat kirjautuvat automaattisesti organisaation haluamalla tavalla esimerkiksi laskutusasiakkaan, myyntimaan, tuotteen tai myyjän perusteella. Kaikki tiedot ovat reaaliaikaisesti hyödynnettävissä varastossa, reskontrissa, kirjapidossa ja sisäisessä laskennassa. Laskutus on osa tilaustenkäsittelyn kokonaisuutta, joka on kiinteässä yhteydessä varastoon, ostoihin ja myynteihin liittyviin toimintoihin. Laskujen lähettäminen Myyntilaskut lähetetään yrityksille sähköisenä verkkolaskuna ja kuluttajille e-laskuna. Sovellus on heti käyttövalmis sähköiseen laskutukseen, mutta on myös asiakaskohtaisesti muokattavissa toimialakohtaiset vaatimukset huomioiden. Yritysten välisessä laskutuksessa ohjelma ymmärtää eri toimialoilla olevia erikoisuuksia kuten rakennusalalla käänteinen arvonlisävero tai urakkalaskut sisältäen työmaa-avaimen. Kokonaisratkaisumme sisältää EmCe Verkkolaskut -palvelun, jossa sovelluksessa tehdyt laskut lähetetään automaattisesti verkkolaskuina tai ohjataan tulostuspalveluun. Yritysten verkkolasku Yritysten välisessä laskutuksessa käytetään Finvoice-verkkolaskua, joka soveltuu niin yritysten kuin kuluttajienkin laskutukseen. Finvoice 3.0 on heti käytettävissäsi ja voit lähettää EU-normin mukaiset verkkolaskut organisaatioille, jotka sitä edellyttävät. Kuluttajan e-lasku Kuluttajan Finvoice-verkkolaskusta käytetään nimeä e-lasku. Kuluttajan e-laskun erikoisuus on laskun saajan tietojen tuonti asiakasrekisteriin. Kuluttajan e-laskun käyttöönotto edellyttää laskuttajailmoituksen lähettämistä pankeille. Kuluttaja-asiakkaat ilmoittavat verkkopankissaan halustaan vastaanottaa sähköisiä laskuja. Tieto välittyy automaattisesti EmCe ohjelman asiakasrekisteriin ja laskut voidaan lähettää sähköisinä kuluttajan verkkopankkiin. EmCe Verkkolaskut Verkkolasku on sähköinen lasku, joka toimitetaan vastaanottajalleen suoraviivaisesti ja nopeasti – luonnollisesti sähköisenä alusta loppuun asti. Lasku siirtyy vastaanottajalle täysin digitaalisessa muodossa ilman työläitä tulostus- tai skannausvaiheita. Verkkolaskun vastaanottajana voi olla yritys tai kuluttaja. Materiaalista on mahdollista tuottaa paperilaskua muistuttava näkymä. EmCe Verkkolaskuilla automatisoit ja tehostat laskujen käsittelyä merkittävästi. Sähköisen laskutuksen hyödyt: Verkkolaskut (sekä osto- että myyntilaskut) saapuvat ja lähtevät suoraan taloushallinnon järjestelmästä. Ostolaskut saapuvat automaattisesti taloushallinnon järjestelmääsi ja siirtyvät nopeasti hyväksyntäkiertoon. Järjestelmästä lähtee sähköposti-ilmoitus tarkastajalle saapuneesta laskusta. Manuaaliset työvaiheet vähenevät huomattavasti, kun laskuja ei tarvitse enää tulostaa, kuorittaa, postittaa jne. Laskutuksen luotettavuus paranee, nopeutuu ja virheiden määrä vähenee, sillä järjestelmä huomauttaa puutteellisista ja virheellisistä tiedoista eikä päästä tällaisia verkkolaskuja lähtemään eteenpäin. Laskujen perillemeno nopeutuu eikä ole postin kulun varassa. Verkkolasku on paperilaskua ekologisempi vaihtoehto. Säästät kuluissa, kun et tarvitse enää kuoritus- tai frankeerauskoneita, aito verkkolasku on postimerkkiä halvempi. Lähetä niin monta liitettä kuin haluat yhden laskun hinnalla. Näin saat EmCe Verkkolaskut -palvelun kätevästi käyttöösi Verkkolaskut liikkuvat välittäjien eli verkkolaskuoperaattorien kautta. EmCen Verkkolaskut -palvelu on suoraan käytettävissä EmCe-ohjelmistossa. Sähköistä yrityksesi laskut EmCe Verkkolaskuilla ja ota yhteyttä omaan myynnin yhteyshenkilöösi tai myynti@emce.fi. Lataa asiakkaillesi lähetettävä valmis tiedotepohja EmCe Verkkolaskujen käyttöönotosta tästä. Usein kysytyt kysymykset verkkolaskusta 1. Mikä on verkkolaskutunnukseni käyttäessäni EmCe Verkkolaskuja? EmCe verkkolaskujen operaattorina toimii Apix, jonka välittäjätunnukset löydät täältä. Verkkolaskuosoitteesi on oma OVT-tunnuksesi, joka muodostuu alkuosasta 0037 ja loppuosa on oma y-tunnuksesi ilman väliviivaa (esim. y-tunnuksen ollessa 1234567-1, verkkolaskuosoitteeksi muodostuu 003712345671). 2. Miten toimin, kun haluan vaihtaa olemassa olevan verkkolaskuoperaattorin EmCe Verkkolaskuihin? Yrityksellä voi olla käytössä useita verkkolaskun välittäjiä. EmCe-ohjelmistossa asetetaan välittäjäoperaattori, jonka kautta laskut lähtevät. Mikäli käytössäsi on Baswaren operaattoripalvelu, sopimuksen yhteydessä EmCe hoitaa verkkolaskukanavan muutoksen puolestasi. Ostolaskun vastaanottajana sinun tulee informoida toimittajiasi verkkolaskuosoitteen muutoksesta. EmCeltä saat tähän valmiin tiedotepohjan. 3. Jos en voi lähettää kaikkia myyntilaskujani sähköisenä, mitä vaihtoehtoja minulla on tähän? Mikäli kaikki asiakkaasi eivät voi vastaanottaa verkkolaskuja, kuuluu EmCe Verkkolaskut -palveluun tulostuspalvelu, jolloin lasku lähtee postitse asiakkaallesi. 4. Saan osan laskuista edelleen paperisena, miten saan ne sähköiseen muotoon EmCeen? EmCe Verkkolaskujen palveluvalikoima sisältää oletusarvoisesti myös skannauspalvelun. Kysy lisää myynnistä. 5. Minun tarvitsee lähettää myyntilaskujen yhteydessä liitteitä, miten saan ne asiakkaalle? Liitteet voidaan lisätä myyntilaskulla ja ne välittyvät palvelun kautta eteenpäin vastaanottajalle ilman lisähintaa. Jos asiakkaasi ottaa laskut vastaan operaattorin kautta, välittyvät liitteet myös asiakkaallesi. Finvoice-verkkolasku sisältää liitteisiin linkin, jos asiakkaasi ottaa laskut vastaan pankin palvelun kautta. . Kiinnostuiko? Hinnoittelumme perustuu käyttäjämääriin, mikä on helppo budjetoida ja vältyt yllättäviltä transaktiokuluilta. Jätä tarjouspyyntö, niin otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian! Pyydä tarjous Sähköistä yrityksesi laskut EmCe Verkkolaskuilla Ota yhteyttä myyntiin ja jutellaan lisää! Ota yhteyttä