Integraatiot ja liittymät Microsoft Dynamics 365 Business Central – toiminnanohjausjärjestelmään

Nykyiset prosessit ja järjestelmät yhdistyvät erilaisilla integraatiolla, liittymillä ja rajapinnoilla joustavasti toiminnanohjausjärjestelmään. Näin varmistetaan tiedonkulku eri järjestelmien välillä.

Kasvava datan määrä, sen jakaminen ja yhdistäminen on keskeisessä roolissa digitaalisten ekosysteemien, verkostojen ja alustojen luomisessa. Integraatiot eri tietolähteiden välillä vaikuttavat suoraan siihen, kuinka joustavasti ja nopeasti järjestelmien data on liiketoiminnan hyödynnettävissä. Eri tietolähteiden yhdistäminen on mahdollista integraatioiden, liittymien ja API-rajapintojen avulla.

Mitä useampi erillinen järjestelmä on käytössä ja tietomäärät ovat suuria, on integraatioiden vaikutus merkittävä ja hyödyt selvät. Vähennät käsityötä, säästät aikaa ja eliminoit virheitä. Integraatioiden avulla muodostat myös paremman yleiskuvan toiminnasta ja kokonaisuuden hallittavuus paranee.

Vuosien varrella olemme tehneet laajan kirjon erilaisia liittymiä ja integraatioita muun muassa CRM-järjestelmiin, raportointijärjestelmiin, dokumenttien hallintaan, tuntikirjausjärjestelmiin, verkkokauppoihin, kassajärjestelmiin, palkanlaskentaan, wms-järjestelmiin…itseasiassa yli 200 erilaista liittymää. Intergaatio-osaaminen on keskeinen osa toimintaamme ja tapamme auttaa yritystäsi saavuttamaan tavoitteesi.

Katso tarkempi listaus liittymistä ja integraatioista >

.

Haluatko kuulla lisää?

Kysy lisää toteuttamistamme integraatioista tai kerro minkä liittymän kanssa voisimme auttaa sinua.

Ota yhteyttä