Käyttöönoton jälkeen tukea ja huolenpitoa

Emme toimita pelkkää teknologiaa vaan pidämme huolta, että yhteiselo järjestelmän kanssa sujuu myös käyttöönoton jälkeen ja olemme tarvittaessa apuna.

Ohjelmistoprojekti ei pääty käyttöönottoon

Päinvastoin. Tuki- ja ylläpitomme varmistavat, että toiminnanohjausjärjestelmäsi toimivat moitteettomasti käyttöönoton jälkeen ja sertifioitujen Microsoft Dynamics -osaajiemme apu on saatavilla. Asiakkaiden osaamisesta huolehtiminen on meille myös tärkeä asia, sillä haluamme varmistaa, että osaat ottaa kaiken hyödyn irti käytössäsi olevasta erp-järjestelmästä. Osaava käyttäjä on onnellinen käyttäjä – näin uskomme.

Palvelemme Microsoft Dynamics 365 Business Central ja Dynamics NAV -asiakkaita:

Asiakastuki

Käyttöönoton jälkeen sinua palvelee asiakastukemme (arkisin kello 8-16), josta saat apua Business Central -asiantuntijoiltamme. Lähetä tukipyyntö tästä >

Merkitse tuki.emce.fi -sivusto selaimen muistiin!
Näin navigointi palvelulomakkeelle on jatkossa helppoa ja nopeaa.

Koulutus

Koulutus on oikopolku osaajaksi! Kun haluat tehostaa ja syventää järjestelmän käyttöä tietyllä osa-alueella tai kokonaisuutena, on koulutus nopein ja paras ratkaisu tähän. Asiantuntijamme jakavat parhaat käytännöt ja toimintatavat, jotka olemme vuosien saatossa havainneet toimiviksi.

Näin kehität osaamistasi

  • Tilaa oma koulutus
    Autamme järjestämään yrityksellenne oman koulutuksen toiveidenne mukaan olipa kyse yksittäisestä työntekijästä tai suuremmasta ryhmästä. Tilaa koulutus tästä >
  • Tutustu koulutusvalikoimaamme
    Hio osaamisesi huippuun käytännönläheisillä koulutuksillamme, johon olemme koonneet kaiken osaamisemme ja kokemuksemme sinun käyttöösi. Tutustu koulutuksiimme tästä >

Palvelusopimus

Palvelusopimus tuo tukea ja turvaa. Liiketoimintaa uhkaavia riskitekijöitä on pyrittävä minimoimaan ja suojauduttava etukäteen yllättäviltä tapahtumilta. EmCen ylläpidossa varmistut siitä, että oikea asiantuntija on käytettävissäsi lyhyen ajan sisällä. Vaikka mitään yllättävää ei tapahtuisikaan, muuttuu yrityksesi toimintaympäristö jatkuvasti ja järjestelmiäsi on kehitettävä vastaamaan näitä olosuhteita. EmCen palvelusopimuksella saat muun muassa:

  • Säännöllisen yhteydenpidon Business Central -asiantuntijamme kanssa
  • Asiakastuessa sinua auttaa ammattitaitoinen järjestelmäosaaja nopeasti
  • Huolehdimme puolestasi kehitysympäristön hallinnasta
  • Mielenrauhan siitä, että saat tarvittavat muutokset työn alle ripeästi

Kysy lisää palvelusopimuksesta >

.

Ohjelmistokumppanin osalta on tärkeää se, että he ovat tavoitettavissa, asiat hoidetaan aikataulussa ja he ymmärtävät asiakkaan tarpeita. Se on todella olennaista. Tässä meidän tapauksessa asiat hoituivat oikein loistavasti.

Jaana Moilanen
Logistiikkajohtaja, Idesco

.

Haluatko kuulla lisää?

Kysy lisää tuki- ja ylläpitopalveluistamme ja kerro miten voisimme auttaa sinua.

Ota yhteyttä